notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

mitt i veckan

Kategori: den eviga monotomin

God morgon! :)
 
Jag trodde att jag skulle må sämre idag, men det känns helt okej! Kom hem runt ett imorse. Jag skulle egentligen träna efter praktiken, men istället mötte jag upp Rebecca. Fast jag gick faktiskt till Fridhemsplan (från Sveavägen) så lite duktig var jag allt :) Jag fick vänta på Rebecca i drygt en halvtimme, såå jag köpte en liten porslinstomte! Fick sådana skuldkänslor när jag hängde tillbaka honom.. så det var bara att betala och ta med honom hem!
 
Jag och Rebecca tog oss ut till Sandra som bjöd på plockmat och vin! Malin och Anastasia var också där, extremt trevligt :) Jag hade inte träffat Anastasia sen... ja.. typ 2009-2010! Så det var roligt :)
- Vi babblade på massor och tittade på Sandras foton, som hon vägrar lägga ut på facebook! *pik*.Jag och Rebecca skulle egentligen inte stanna så länge, eftersom vi skulle upp tidigt på morgonen.. meeen som vanligt blev det inte som man hade planerat!
 
Nu råkade jag peta bort huden/skorpan över ett av mina små brännsår.. så det svider och gör ont. Japp, jag brände mig massor när jag bakade i helgen..
 
Nu är det bara en kvart tills jag ska åka mot stan.. så ska väl få på mig ett ansikte och packa kläder till träningen ikväll. Fast först ska jag dricka upp mitt citron-vatten.. ah jag dricker varmvatten med citron, ingefära och honung varje morgon. Förkylningen ska bort!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: