notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lussebullar till alla :)

Kategori: On Tour

Helgen har gått fort - som vanligt..
- det har varit en lugn helg för min del.. bara städat, tvättat, lagat mat, jobbat och delat ut lussebullar till hemlösa (och annat folk på stan).
 
Imorse mötte jag Sara vid hennes jobb (Coop) runt nio. Hennes kollegor skänkte 150 frallor och massa bullar! Såå vi började dagen med att skära, bre och lägga ost på frallorna.. har aldrig brett så många mackor på en gång.
 
Tror att vi hann med 130 frallor innan det var dags att åka mot stan!
 
 
Alfa kom och hämtade oss strax efter elva, vi skulle aldrig fått med oss allt utan bil!!
 
Fröken Sara Mordhot och alla bullar och mackor :))
 
Vi mötte upp Kalle inne vid plattan.. och efter ett tag anslöt cirka 10 personer till :) Var av två inte kände någon av oss - utan bara hade sett evenemanget på facebook! :) 
- Vi gick runt i city en sväng, vid Hötorget delade vi på oss och gick runt i två klungor :) Den grupp jag var i delade på oss igen i gamla stan ... ett tag senare möttes vi alla i Björns trädgård! Där hade Soppkök Stockholm utdelning av mat till de hemlösa :) Så vi lämnade de bullar/mackor vi hade kvar där! Sedan satte vi oss där en stund, och lyssnade på Rebell Robbans Thåström-covers (: 
 
Efteråt drog jag, Sara och Alfa och käkade lite mindre god pasta i Söderhallarna.. seeen var det dags för mig att jobba.
 
Suddig bild från Björns trädgård ^^
 
Nu är jag hemma, trött och har gått över 20 000 steg .. så kommer nog att lägga mig i sängen och kika på tv snart :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: