notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

lite uppdatering ..

Kategori: den eviga monotomin

God morgon, jag sitter och dricker te medan jag kikar på Nyhetsmorgon. Det handlar mycket om valet i USA (som var igår), "valet" i Kina och såå... nu är det ett litet inslag om sexuella övergrepp inom idrotten. Var fjärde barm/ungdom har blivit utsatta för sexuella övergrepp av sina tränare. Det är bara helt sjukt :S
 
Mina öron kliar och jag har börjar bli snorig.. kan ju hoppas på att förkyldningen är på väg ut ur kroppen. Jag vill verkligen inte bli sjuk - för det är sämst. I dag ska jag vara på praktiken till klockan 18 - det kommer att bli kul... hoppas jag.. jag kommer antagligen vara döende efteråt, långa dagar är inte min grej! 
 
Idag ska min andra lön komma in :D
- Då kan jag handla mat igen.. har käkat vegobiffar till lunch varje dag den här veckan.. det börjar bli lite tråkigt, men vad ska man göra när man inte har råd... Hoppas att jag är seg-trött ikväll, då kommer jag laga massa mat... och det skulle behövas!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: