notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

lite kort.

Kategori: den eviga monotomin

God morgon!
- Jag och min förkylning börjar komma bättre överens.. om den slutar blockera mina bihålor skulle jag dock vara tacksam!
 
Igår gjorde jag min första intervju på engelska.. det gick bra efter ett tag. Innan kändes det som jag hade en tegelsten i bröstkorgen och andas var inte prio ett. Fast så fort vi kom igång så släppte det.. och jag tappade bara tråden en gång^^ Efter praktiken stack jag hem till pappa o pluggade med Viktor!
- Är så skönt att träna igen.. var på gymmet igår. Orkade inte speciellt mycket eftersom jag är förkyld.. men man får ta det efter dagsformen liksom.. I eftermiddag ska jag dansa :)
 
Idag ska jag ägna mig åt att transkribera och skriva artikeln :) Om det inte tar hela dagen så ska jag väl förebereda mig för morgondagen - då ska jag träffa en präst på fryshuset ^^
 
 
Bra artikel:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: