notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

lite kort.

Kategori: den eviga monotomin

God morgon :)
 
Nu är det fredag igen :)) Hur skönt som helst... eller ah först är det en dubbel arbetsdag.. asså mh, jag har praktik i 7,5 h, ah fredagar är kortare (då torsdgar är oändligt långa).. meen jag ska vända lite papper hos pappa efteråt.. måste ju tjäna ihop till mitt dagliga bröd.. bara CSN och praktiklön räcker inte för min högkonsumtion.. hahaha... näh men det är alltid trevligt med extra pengar såhär innan jul =)
- Den här veckan har jag handlat: en ny halsduk, assköna vantar, sockor, strumpbyxor och en hårtork .. japp, allt kan klassas som "saker jag behöver" .. och juste igår kom min nyårsklänning; den är så fin :D och fem svenska filmer (G som i gemenskap, Fucking Åmål, Tillsammans, Stockholmsnatt och Svinalängorna.. men jaajaa, fast vissa filmer måste man faktiskt ha hemma). Att leva över sina tillgångar är ingen sjukdom, det är en livsstil xD
 
I helgen ska jag till landet, det är dags för det årliga julbordet på Mariefreds värdshus :)) Så i kväll blir det nog lugnt, ska sitta på tåget elva imorn... såå antingen tar jag en tripp till gymmet eller en fika med Rebecca =) Lite beroende på.. hehe..
 
Igår åt jag lunch med världens bästa Jannike :D Vi jobbar typ 10 minuters gångväg från varandra, så detta måste ske igen! Så kul att träffa henne varje gång! Synd bara att det är så sällan.. meen så är det väl när man har jobb och andra saker som kommer i vägen för det sociala.. ah hon har ju en karl ocskså.. som bor i Göteborg.. så hon är ju där ofta, och ibland utan mig :( Hennes karl är faktistk ganska awesome han med.. så ska väl inte klaga på att hon har honom.. fast hon var min först. Hahah^^
 
Nej om man skulle klä sig lite mer anständigt, packa lunch och koka kaffe: ska ju till tåget om 25 minuter...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: