notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

järn- eller hjärnbrist råder..

Kategori: den eviga monotomin

Jag är trött, förkyld och inte alls sugen på att gå ut (utomhus) i dag... kunde det inte vara lördag - då hade jag legat i sängen och tittat på tv hela dagen... det vill säga att jag hade sovit... den här förkylningen börjar bli värre :/
- Det kan vara på så vis att jag har feber.. men sånt är svårt att avgöra ibland .. så det är lika bra att åka till praktiken.. eftersom det är första veckan så känns det sjukt dumt att bli sjuk: jag skippar det. Allt går med vilja^^
 
Att arbeta 40 timmar i veckan (eller ah 37,5 h för min del) är inte min grej.. inte än i alla fall, jag är ju bara barnet.. Man blir trött och orkeslös rent utav (detta kan ju i och för sig bero på min förkylning).. men halvdagar, jag säger bara halvdagar (som när man pluggar typ) då kanske man orkar leva också?! JO juste.. pengar.. Tror inte att jag är mogen att sluta skolan än.. ska nog doktorera i någonting.. eller bli läkare xD
-Nej, men det är roligt att praktisera i största allmänhet - det jag klagar över nu är att man blir trött. När man är trött och förkyld får man gnälla :)
 
Så här känner jag mig idag.. och detta är jag när jag var 17 år och sjuk... när man hade bilddagboken så var man tvungen att fota allt: även sig själv när man var sjuk.
- En sak som är galen när man är lite sjuk är pendlingen mellan varm och kall .. ena sekunden håller man på att frysa ihjäl och nästa är man så varm att man smäller av!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: