notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ibland så

Kategori: den eviga monotomin

God morgon :)
 
Den här veckan har min träning kommit i kläm med livet.. i tisdags skulle jag gymma men det var mer lockande att umgås med folk som jag inte hade träffat på ett tag! Igår skulle jag ha dansat, men läraren var sjuk.... så därför har jag gått långa prommenader i stället, igår gick jag från praktiken (Sveavägen) till Södra station. Precis när jag kom till dörrarna på stationen kom något litet och hoppade på mig så att jag fick en hjärtattack: Emy! Hon var på väg hem från jobbet. Så vi gjorde sällskap till Älvsjö och bestämde date: det blir bio på fredag :)
- När tåget närmade sig Huddinge hörde Tottie av sig, hon hade precis slutat skolan och undrade om jag ville ha middagssällskap! Det ville jag - så vi kom till Flempan typ samtidigt.. allt var så jäkla time:at!
 
Ska nog ha med mig träningsgrejer idag igen.. så kanske jag orkar gymma idag i stället. Slutar praktiken klockan sex, så kommer antagligen vara helt slut i skallen.. men man kanske kan träna i alla fall :)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: