notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

dags att bli lite förkyld då...

Kategori: den eviga monotomin

Halva veckan har gått, och jag har ont i halsen.
- Så jag kunde inte träna igår och kan inte träna idag.. får dra igång nästa vecka igen! För jag tänker inte vara sjuk en längre period.. om halsen slutar göra så ont skulle jag bli glad. Nu dricker jag massa te..
 
Obama vann Usa-valet, jag sitter nu och tittar på Romneys "förlorar-tal" eller jag tycker mest det låter som ett tack-tal.. sååå nu väntar jag mest på Obamas vinnar-tal! ... meen nu står hela släkten Romney på scenen och vinkar - det är en ganska spännande tradition tycker jag... att ALLA ska upp och tacka och ha sig när det kommer till de där människorna^^
 
Igår fick jag följa med Agnes ut på ett jobb - vi stack till en förskola! Känner mig alltid hemma på dagis, eller ah förskola som det nu heter egentligen :D Barnen var inte överdrivet pratsamma men en liten tjej sa att jag hade fina örhängen: så jag var nöjd! ;) hihi.. jag hade ansvar för att fota: det var jag mycket nöjd med må jag säga :)
- Sedan spenderade jag restena av dagen med att transkribera..
 
Precis när stack ut genom dörrarna från praktiken så ringde Liza. Hon skulle till skolan, och Niko var också på väg hem (till Flemingsberg) såå jag fick sällskap i pendelkaoset. Det är något brutalt fel på pendeln, och har varit sedan i söndags... den är sen, inställd och så vidare.. man kanske ska underhålla spåret? Kanske?
 
Idag vet jag inte vad jag kommer att få göra.. den som lever får se.. i eftermiddag ska jag hjälpa lillebror med skolan samt äta middag med den delen av familjen :) Mycket passande då jag inte har speciellt mycket mat hemma.. det blir mycket samma sak hela tiden.. vegobiffar till lunch och soppa till middag.. igår svängde jag ihop lite rödbets- och morotssoppa... idag ska jag få min lön från Wasastaden, YAY - då kan jag betala tillbaka mina skulder.. och köpa mat! .. och halstabletter :D Kommer att bli en bra dag :) 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: