notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ännu en helg är över.

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Jahapp.. så veckan är snart slut igen.. ingen mer helg och fem dagar av praktik.. så vi får se vad denna vecka har att erbjuda. Ska träna mer - struntar i att jag är snuvig, mår mentalt dåligt av att inte träna ordentligt... kroppen blir rastlös och jag kan inte sova ordentligt.
 
Helgen har varit bra :) Skrev ju om biobesöket i fredags så kan ju hoppa direkt till lördag. Jag vaknade ganska tidigt i lördags - kikade mest på tv hela förmiddagen. Efter lunch åkte jag till stan och mötte Rebecca. Vi tog en fika på Espresso house.. snackade massa och kikade på när de kurdiska demonstranterna tågade förbi på Vasagatan.. när vi hade fikat klart var jag sugen på att köpa ett oranget linne - så vi gick till carlings! Det slutade med att jag köpte ett linne med Storbritanniens flagga på =)
 
Saints & Mortals Chiffy
Hade på mig linnet senare på kvällen: tyckte det var lite roligt när Krollet sa "När jag ser dig så tänker jag på London av någon anledning" .. haha ah wonder why ;)
 
När jag kom hem från stan fick jag jätteont i huvudet :/ var tvungen att gå och lägga mig i en timme.. tänkte nästan stanna hemma. Fast jag kom på att jag hade köpt ett nytt linne.. och hade fått nya leggins av pappa och Anna (som de hade köpt i Rom).. Så jag gick upp och drack massa vatten, tog en alvedon och började fixa mig! Huvudvärken gick över; jag mötte upp Liza, Laura, Gabriel, Niko, David, Anna, Agnes och Krollet på Carmen! Vi drack massa öl. och vissa blev mer fulla än andra! Jag höll mig ganska städad typ - höll bara på att ramla ned för trappan vid medis när vi skulle hem - tur att Niko var med och hann fånga mig xD
- Runt halv ett skulle jag, Liza, Laura och Niko dra till Under bron... meen vi kom inte in ... såå vi åkte hem.
 
Jag vaknade sju imorse. Kikade på tv till tio ungefär - sedan var det dags att åka till IKEA! Det var bara en sådan dag ^^ Jag handlade lite roliga saker: lila kudde, svarta gardiner, rosa ramar, dynor i lite olika färger (men mest rosa), potatisskalare, ljus, servetter, tejp.. och säkert lite mer! JUSTE ett skohorn .. det var skitfult, men man får väl överleva :/ Efter IKEA handlade jag mat.. det är också roligt!
 
Andra halvan av den här dagen har jag kikat på tv... ätit tacos.. och lekt med mina nya saker! :D
- Ska bara vila nu också.. så kanske jag blir frisk snart också :p
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: