notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

vilt och utan sans vi brände allt som fanns

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Söndag igen - inte bakis snarare full ^^ Jag landade i Älvsjö runt halv sju imorse: kattvaktade åt Charlie och Alexandra torsdag till söndag (medan de var i Findland och spelade musik och röjde). Det är fan nice att kunna ta sig hem med tunnelbana om nätterna/mornarna.. nattbussen är fan sämst. Jag sov i cirka tre-fyra timmar efter x antal drinkar och vin och .. ah vad fan jag nu fick i mig ^^ Så skulle inte vilja påstå att jag är helt nykter än. Trots detta åkte jag till skolan när kattägarna kom hem ... jag gjorde klart instuderingsfrågor med Laura - sedan störde jag Liza medan hon skrev pm :)

Bilder från kattvaktandet:


Tutis hängde med mig och Vincent :)


Leka med misse ikädd tiara :D


Rebecca kom också och lekte med oss en av dagarna ;D
Dutti fotograf som bara fick med halva huvudet ^^

Så vad har jag gjort denna helg?
- Ja till att börja med var ju lilla fröken Jackie här en sväng :D<3



Vi hade myskväll i fredags, Jackie var bakis och jag hade sjukt ont i magen... så vi låg i sängen hela eftermiddagen och sov/kollade film/åt pizza och drack cola :D Hur mysigt som heeelst :)

Jackie åkte hem på lördagsmorgonen - då passade jag på att plugga lite - sedan träffade jag Laura och Liza i stan. Vi åt lunch på söder och babblade massa i vanlig ordning :D Efter den übertrevliga lunchen mötte jag upp Rebecca och Sandra! De lunchade medan jag var social - efter det blev det en sväng på stan: jag köpte ett läppglans som doftar mango :D:D Hur awesome är inte det liksom! Sandra var jättebakis och behövde bara lite rosa grejer till en fest hon skulle till ^^ Så när hon hade hittat vad hon sökte så drog hon hem.. Jag och Rebecca gick en liten sväng extra innan vi åkte via Vincent hem till mig ^^ Jag bytte om och hämtade lite grejer - seeeen... så köpte vi thaimat som vi tog med oss hem till Rebecca. i lung och ro käkade vi och fixade oss - sedan var det dags att börja grogga :) Planen var lite luddig - men tillslut hamnade vi hemma hos Daniel :)


När vi kom fram fick vi veta att Johan hade smakat rengöringsmedel - varför kan man undra.. det gör jag fortfarande ^^


Daniel och Sandra :)


Matilda och Max :)


Sandra hade en namnlapp med sig från middagen hon hade varit på (med rosa tema) - den ville jag ha: så jag fick den! SCORE (?) haha..



Det börjar ordra upp sig x hahaha


.. och i vanlig ordning hamnade jag på golvet^^


Haha Johan sjöng lite för oss ;D




Pelle och Daniel ;D


Sandra ville fota mina discoskor när jag skulle gå :p hahaha.. kommer inte ihåg varför .. men det var tydligen någonting som var roligt ^^

Ja, jag lämnade faktiskt festen :O .. ah då efter att ha utnämt mig till DJ Ketchup (minns inte varför, jag skötte ju inte musiken precis^^).. och efter att ha ha kört vitt vin som blanddryck - ja, till vodkan.. ehm... bra idé!! Tror klockan var runt sex när jag lyckades bege mig ^^ Men ah jag åkte samtidigt som Pelle, han skulle åt samma håll så jag tyckte det var passande ^^ Stackarn.. jag har ett vagt minne av att jag babblade en heeel deeel.. men men smällar man får ta om man åker med mig - speciellt när jag har druckit en halv ocean av alkohol ^^

Jag skippar våfflor idag trots att det är våffeldagen - detta eftersom jag inte har någor våffeljärn.. o så kör jag på oliver istället ^^ Ska se vad mer som finns i mina skåp.. orkar fan inte handla idag.. har ju det viktigaste: cola :D .. och nu är det Skönheten & Odjuret-time .. och sova lite kanske? Det snurrar lite i skallen må jag säga... mycket spännande :p

Kommentarer

  • Lex säger:

    Åh vilka härliga bilder på er & Vincent!

    Han måste ha blivit väldigt bortskämd! :O

    Tack än en gång för vaktandet! ^^



    //Lex

    2012-03-25 | 19:59:33
  • Ketchup säger:

    Hihi :D jaa han hade det bra - massa lekkamrater ;D men nemas problemas asså :P hihi

    2012-03-25 | 23:09:50
    Bloggadress: http://cissi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här: