notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

D-day upon us

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Tentadagen är här - och jag har ingen röst kvar^^

Gårdagen avslutade jag på Debaser med Stina och Mimikry live :D Så jälva bra spelning - Debaser slussen är fan ultimat för sådana spelningar :D De körde typ alla låtar jag ville höra dessutom - YAY! Skulle ju hålla mig nykter tyvärr... ja, att vara bakis på tentan hade varit segt^^ Så vi skulle inte dricka någon öl: därför drack vi två (efter principen: en gång är ingen gång, två är lika med noll). När spelningen var över ville man ju bara festa vidare - men tog mig faktiskt i kragen och åkte hem - man är fan inte full om man hinner med pendeln hem. Det var i alla fall min teori - och inte om man endast har druckit två öl heller.. ^^ En nackdel med det hela var nog att jag var så svinigt trött.. hade lite svårt att tagga till: trots detta var spelningen sjuukt nice :D


Jag var lite lat så tog inga egna bilder - lånade en från Mimikrys fb-sida :)


Kul att man kom iväg - att Stina skulle dit vill säga: annars hade jag nog inte pallrat mig dit :O Resten av les muppos åker ju fan båt nu, så tycker det var snorigt passande :) Vi har inte umgåtts på år och dag - typ sen vi bodde tillsammans ^^ Så det var trevligt att snacka lite minnen och ah ses ;D En del har hänt på de två år som har gått (ja, vi bodde tillsammans för två år sedan). Om detta hade varit då hade det inte funnits en chans i heela helvetet att vi skulle ha hållt oss till två öl - och inte att vi skulle åkt hem innan stängning heller^^ good times, good times ..

Annars spenderade jag dagen genom att plugga hela morgonen, fram till lunch som jag åt i skolan. Åt en macka med tonfiskröra... vill minnas att jag bestämde mig för att äta den i instanser. Sedan åkte jag in till stan för att jobba hela eftermiddagen. Fick vänta på tåget i en kvart: så åt upp den andra halvan av mack-helvetet i ren tristess - så jag blev tokmätt och fick ont i magen: fett värt?.. men aja, precis som varje torsdag så hjälpte jag Viktor med att plugga under den tidigare delen av kvällen/senare delen av eftermiddagen. Efter sushi-middag så mötte jag Liza på Cafe 60 - där gick vi igenom instuderingsfrågorna ännu en gång. Efter det skulle jag möte Stina, men hon var lite sen så jag följde Liza till Skärholmen - hängde med och köpte citroner.. sedan åkte jag tillbaka till stan - så jag och Stina landade på centralen samtidigt!

I eftermiddag är tentan över - så jävla skönt. Hoppas att jag klarar skiten bara.. orkar inte omtenta.. blaah.. så frågorna får vara formulerade som i instuderingsfrågorna - det tycker jag de kan ställa upp på, va lite schyssta.. snälla? Oavsett hur det går idag så är det fredag: utgång - tentaöl (eller ah haha tentaalkohol - just öl vet jag inte om det blir, den som lever får se). Planen är att föra hemma hos mig - sedan, hör och häpna: dra till stureplan.. haha hm... open mind.. det var ju en rolig idé? JAJA, man ska inte fördöma sådant man inte har testat^^ hahah... men ah mm.. det komplicerar ju livet lite extra: vad har man på sig om man vill komma in där? .. och hur mycket pengar kommer inte detta sluka? hahah... men äh blir nog finfint det här ^^

Bara för att jag har den på hjärnan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: