notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

det går bra nu ^^

Kategori: den eviga monotomin

Idag tog jag sovmorgon, gick upp klockan sju. Så nu har jag just ätit frukost - bara lite kaffe kvar.. sen måste jag börja plugga. Så jävla osugen, men eftersom jag inte gjorde det igår så ... skönt att skjuta upp saker.. idag SKA jag göra klart uppgiften som skulle varit inne i mitten av februari. Sen måste jag kolla upp vad jag missade medan jag var i Österrike. Vet att det är en kvantuppgift, men inte vad den går ut på. Blaah..

Det jag gjorde istället för att plugga igår var att fika med Tottie och träna med Rebecca :) Jag var hemma på förmiddagen och städade, klippte tröjor och massa grejer som jag verkligen behövde göra (a) jag gick i och för sig till biblioteket och lånade en bok som jag behöver till uppgiften (som jag ska göra idag) .. så liiite duktig var jag. Fast sedan pratade jag med Tottie - hon var sugen på att ta en kaffe; det var jag också. Så vi möttes i stan och hamnade på ett fik på Kungsgatan :) Det var kul att hänga lite med Tutis, det var ett tag sen nu! Typ två veckor sen :O .. men sånt som händer när man åker utomlands^^ På kvällen var det pilates-dags: fortfarande inte min grej. Fast det var lite mer ansträngande igår än tidigare.. tror jag i alla fall ... Det är säkert bra träning - men ah.. att ligga o le med pubisbenet och dra mellangården via ryggraden upp genom huvudet är inte något jag .. ens vet vad det betyder: så jag har lite problem! haha.. på torsdag ska vi spinna - det är lite mindre komplicerat: bara att trampa för i helvete ;D

Tanke-/handelsgång: "Nu ska jag sätta igång och plugga.. går in på fb - inget nytt har hänt - scrollar igenom min profil - inget nytt har hänt - kollar på lite biler .. juuste jag måste boka flygbuss .. tycker på en flik som råkar vara kurswebben (asså skolsidan) .. helvete plugga var det ja. - går tillbaka till bloggen..". Det går bra nu? Ska bara... öppna dokumentet.. och hm.. hämta boken .. sen ska jag plugga, men först måste jag boka bussbiljett till Skavsta... hehe .. och kolla på min ekonomi ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här: