notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

daddys girl

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Så var helgen slut än en gång. Gårdagen var årets mysdag - jag vaknade upp hemma hos Rebecca. Hon, jag och Johan började morgonen med att försöka gå upp ur sängen. Johan var extremt glad över att både jag och Rebecca var pigga ^^ Tillslut blev det pizzafrukost till Tomten är far till alla barnen. Sandra och Daniel kom också över - sedan låg vi alla i soffan och dog till filmer: Drömkåken, början till Den vilda jakten på diamanten (fast Johan klagade så mycket att vi var tvugna att byta ^^) och Livvakterna. Det känns som om vi skulle ha hunnit fler filmer.. men tror inte att det var någon mer..


Så mysigt hade vi det ^^ Jag hade bästa platsen till Sandra bestämde sig för att lägga sig på mig med 75 kuddar ^^ Samtidigt låg Daniel och skakade på benen (som jag då hade som huvudkudde) - Jaa, det var mindre nice att ha en skakig kudde och en Sandra-filt... haha..

Så till det som orsakade denna massbakfylla!

Jag blev inte bakis i lördags, så detta betydde alltså att jag var full hela dagen^^ Jag åkte hem till Rebecca under dagen; där var även Johan och Sandra :) Jag höll Rebecca sällskap medan hon städade medan Johan och Sandra spelade super mario... Sedan kollade vi på hockey... det var extremt spännande må jag säga... ehm ^^ haha men ah, AIK förlorade .. hehe.. Sandra lagade middag medan Rebecca duschade jag var moraliskt stöd (jag hade typ fixat mig klart hemma innan jag åkte in). Vi skulle vara klara och på förfest klockan sju.. men ah, klockan åtta var vi framme hos Daniel för att förfesta till melodifestivalen^^ Jag hade två timmar på mig att bli full och glad - skulle till Broder Tuck för att kika på Posh Vandals klockan tio. Såå jag svepte tre groggar vodka och energidryck ^^ Jag vill minnas att jag skuttade jag dansade fram hela vägen från Daniel till Broder Tuck. Haha.. aah.. mötte Tezzi i Skanstull och hon var lika full som jag "så vi skulle inte köpa dricka där utan vänta till Rocks".. ah hej jo tjena - det första jag gjorde var att köpa öl - såklart :D .. och sedan en till och så vidare ^^






Jag och Alexi kom på att hon ska sy sånna där brallor man kan slita av (asså med typ knappar eller kardborre sömmarna xD). Sedan tyckte jag att hon kan sy en one-piece med samma princip i rosa velor! Bra idé :D


Lex :)

Nej, jag fotade inte mer ^^ alla stod med kameror så.. först ville jag också va med och fota - sedan ville jag hellre dricka öl, vråla och skutta runt: så jag överlät fotandet åt de andra.. misstänker att det kommer komma upp charmerande bilder på detta (på fb) inom kort.. hahah kan BARA bli bra! ^^

Efter spelningen så kilade vi mot Rocks - jag och Tezzi gick, vet inte hur de andra tog sig fram^^. Vill minnas att jag åt mellis/natt-lunch på medis: det blev korv med bröd^^ Hade lista på Rocks, dessutom fyllde Lasse år så det blev födelsedagsdrinkar, så det var mycket billigt/gratis att vara där :p ... jag vill minnas att jag dansade och sprang runt en hel del! Vet inte riktigt vilka som var där men kul hade jag det.. jag och Nikita dansade fiiint och mycket minns jag faktist.. och Tottie var där, det var awesome :D haha.. asså bra lördag! Ah juste, helt plötsligt ringde Rebecca - hon och Johan var utanför och ville säga hej; så jag sprang upp! Där var jag lite upprörd och förundrad över att det bara fanns två filtar: jag hade en men i alla fall^^ Efter att ha pratat med dem en stund ville jag också gå hem, tydligen :p De skulle äta - och det ville jag också ^^ Så jag drog in och tog mina grejer och stack med dem ^^ utan att säga det till de andra på Rocks .. hehe.. fick ett sms av Tezzi "Var är du din dvärg?" hann inte svara på det innan Charlie ringde: de letade efter mig ^^ konstigt va? .. men men sånt som händer när man är salongsberusad ;D
- Jag, Rebecca och Johan handlade med oss mat från donken och drog hem till Rebecca.. läsken var kall att bära! köpa läääsk .. så gick jag och sa/sjöng halva vägen hem ^^ Det var jävligt onödigt att jag köpte en meny, åt inte pommesen och inte hela hamburgaren.. drack kanske två klunkar cola.. så jag var nog jävligt hungrig? .. haha men jag hade kalla pommes och avslagen cola när jag vaknade :D Bra start! Jag vet inte när vi somnade, vill minnas att vi satt i köket ett bra tag och diskuterade viktiga saker: typ skillnaden mellan blad och löv ^^ Sov nog inte så länge och var en aning berusad när jag vaknade - märkte det på eftermiddagen: då bakslaget slog till... haha...

Bra helg, bra helg!

Idag ska jag plugga hade jag tänkt.. men först fixa klart med tvättan. Jippii.. fast ikväll är det pilates som gäller: då ska man le med pubisbenet (asså jag vet fortfarande inte vad instruktören menar när hon säger så), men det blir nog bra ska du se ;D




Kommentarer


Kommentera inlägget här: