notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

sverige till salu på entreprenad

Kategori: den eviga monotomin

Jag skulle gå upp klockan sex och styra upp mitt skolarbete. Efter att ha missat två veckor i skolan på grund av semester .. (och förra måndagen på grund av bakfylla).. MEEEN jag gick upp klockan sju och beställde en dator istället.. haha aah asså jag behöver en liten dator. Kan inte släpa runt på det här åbäket. Jobbar hos pappa minst en gång i veckan - då behöver jag en dator. Jag kommer bryta ryggen om jag ska släpa så här mycket hela tiden.. hittade en liten dator på netonnet som man kunde ta på avbetalning - det ska jag väl klara av ^^ Det är dyrt att leva. Ja, skolarbetet ligger lite på is.. är inte riktigt säker på vad jag ska göra så .. gör typ ingenting ^^ haha, men men det löser sig! Idag ska jag försöka hinna göra uppgiften som skulle vara inne i februari någon gång.. men den var så tråkig att man dör. Jag är nästan klar med den - så det vore bra att bli helt klar och skicka in den.
- Jag ska klippa mig idag - efter det behövde de mig på kontoret så jag gick med på att hjälpa till idag igen istället för att fokusera på skolan... ja, klart man behöver hjälp när man hanmnat efter (som man alltid gör efter ledighet). Mamma behöver också hjälp, så måste hinna dit nästa vecka... jag vill inte jobba med pappaer när jag blir stor. Egentligen inte nu heller.. men ah dilemmat är ju att jag måste få in pengar också - så jag är inte direkt ledsen över att ha extrajobb.

Igår lagade jag en tand för första gången i mitt liv. Det var inte så farligt.. fast bedövningssprutan var läskig. Annars var det bara obehagligt.. och segt att sitta och gapa i en halvtimme när de petade med borrar och slamsugare i käften på en. Sedan var käften bedövad fram till lunch.. ja, jag jobbade igår. Fast slutade halv tre, då skulle jag gå hem till far och möta lillebror. Jag hjälper Viktor med läxorna en gång i veckan. Han hade inte så mycket igår, vilket var skönt - kände mig helt slut i skallen av alla papper jag hade sorterat under dagen. Så det var skönt att jag tog mig till gymmet efter att ha pluggat med brorsan. Det blev spinning för hela slanten - under passet tänkte jag "fan jag tycker ju inte alls om det här", jag har i många år påstått att jag tycker om spinning. Det är ju snorjobbigt.. det kanske är det som är charmen? För ja, efteråt känner man sig så jävla bra. Höll dock på att spy efteråt igår.. tog kanske i lite för hårt? Eller eh, man har 25% av sin kapacitet kvar efter att man har spytt av utmattning - det lärde jag mig av min tränare när jag spelade fotboll för sisådär hunndra år sen.

Planen för ikväll är att gå ut med Rebecca: vi ska till Harrys! Har inte varit där på en fredag på... ett halvår? haha.. men men det blir säkert bra^^
Är ju ett utprövat koncept (Harrys-fredag) och det kan ju inte ha förändrats så mycket. Det har ju varit samma utbud under de snart... fyra år (och ja, jag räknade på fingrarna) jag har gått dit. Herregud, jag fyller 22 i år - hur gick det till? Jag är ju 19 år. Hahaha juste, igår frågade min tandläkare mig hur gammal jag är - tandsköterskan kom på det snabbare än jag xD haha! I år har jag fan haft svårt att komma ihåg hur gammal jag är - vet att det har diskuterats många gånger på olika håll.. men vafan det är ju inget jag går och tänker på precis, jag vet vilket år jag är född räcker inte det.. ^^ Jag är ju 19 har jag sagt!

Jag sitter och lyssnar på Svensk Punk och myser.. haha.. skolan var det ja.. men ah nu hinner jag ju inte göra så mycket.. ska ju till tåget om en timme. Innan dess måste jag fixa mig.. och öhm.. insert valfri bortförklaring: _____________.


Jag gjorde just en upptäckt: det kostar lika mycket att laga en tand som att flyga till Paris.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: