notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

candy gloss

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Så då var det bara att slita sig ur sängen och ta tag i lördagen^^ Jag vaknade typ halv sju.. då kollade jag på Charlies änglar och åt chipsringar i sängen.. fortsatte med jordgubbar, sen blev det cola.. tonvis med vatten. När den filmen var slut gick Gilmore Girls på femman - alltid lika kul att se det live ^^ haha till Gilmore åt jag soppa och macka med smält ost.. sedan kikade jag på en film till: Just like heaven. Efter det orkade jag släpa mig ur sängen. Hoppade in i duschen och nu sitter jag i soffan redo att dra, ska hem till Rebecca en sväng :)

Jag är inte speciellt bakis idag - trots att jag borde det. Igår festade jag med klassen hemma hos Niko :) Det var jag, Niko, Felix, Robin, David och Anna. Vi lekte jag har aldrig.. och snackade.. och såå medan vi förtärde en hel del alkohol ^^ Jag vet inte var de andra drog när vi kom in till stan runt ett, men jag hamnade på Rocks. Det var inte speciellt mycket folk där men jag hade kul ^^ Vet inte hur länge jag stannade eller vad jag gjorde, men det lär ju ha varit kul ^^ Jag hann, till min lycka, med Visättrabussen hem! :D vad åt jag när jag kom hem? Inget.. hm .. juuuste jag köpte en cheeseburgare på BK på vägen till nattbussen ^^ haha.. det är bra att vara full :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: