notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

sommar och snart helg :D

Kategori: den eviga monotomin

Torsdag - imorn är det helg efter jobbet :D
.. efter att jag hade jobbat och tränat var jag heeelt totally psyched inför helgen :D hihihih.. untz untz .. (okej, det kändes fel) meeeen hihih taaaggaaad inför helgen!!!
 
Så var lämnade jag er: förra helgen. Fredagen har jag berättat om så till lördagen! Jag mötte och Rebecca och vi drog till Daniel :) Vi satt på hans tak, drack och hade det mycket trevligt :)) Seeeen kom grannen... så jag, Sandra, Daniel och Matilda till Oxid: Sadra bjöd på shots! Sedan dansade vi oss genomsvettiga xD haha aah det var ju jävligt fuktigt ute i lördags - så man var ganska kladdig yes... ^^ Efter krogen stängde så drog jag, Sandra och Daniel till donken för fyllekäk (: Daniel hade ingen balans: så vi andra kände oss nyktra i hans närvaro :D Efteråt följde jag med Sandra ut i förorten :))
- Vi hade en asbra bakis-söndag. Jag vaknade vid ett, sedan tog det oss tre timmar att komma till pizzerian (som låg 5 min bort), efter det tog det fyra timmar att äta pizzan :p Jag kom hem runt tio på kvällen ;)
 
Arbetsvecka hela veckan.. eller okej, jag var på landet igår! Åkte med pappa ut i tisdags efter jobbet och åkte in med dem idag igen (:
 
Anna (pappas fru) är duktig med blommor :))
 
På att inreda också .. jag trivs mycket bra i mitt landet-rum :))
 
Jag och snutte-lillebror cyklade ned till stranden och åt glass :))
- på vägen hem cyklade han dock ned i lera och kedjan hoppade... såå vi fick gå tillbaka, eftersom jag inte har cyklat sen jag var 13.. låt oss säga 15 för säkerhets skull - så typ 3 år ;)) hahah mmmmh... men i alla fall, jag har inte cyklat på flera år så jag kommer inte ihåg hur man fixar hoppade kedjor! Som tur var va farfar på landet när vi kom tillbaka - han kan fixa saker :)
 
.. eftersom han hade lerat ned sin nya cykel fick han äran att tvätta den själv :p haha.. jag var snäll nog att titta på!
 
I övrig hann jag med:
  • Vara i skogen och plocka svamp
  • Bada - det var mycket kallt: sedan matade vi ankor :p
  • Äta grillat - namnam<3
  • Kolla på gamla foton.. typ från när pappa var liten och såånt!
  • Kika på S.O.S
  • Äta maaassa glass
Idag kommer Laura hem från Lettland :D hihihi! Imorn är planen att dricka massa vin (får se om vinet blir öl eller sprit istället - man vet aldrig vad man är sugen på). Originalplanen var att fest-och-kalasa på Debaser, med Liza och Laura hela kvällen, meeen Lizi ska jobba - så hon kommer ut efteråt! ooooch Agnes har fest, så Debaser kanske blir Västberga? Eller så kör man både och ;D
- Fredagskalaaaaaas för hela slanten blir det i alla fall!!!!!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: