notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

sommar för i helvete

Kategori: den eviga monotomin

Hello hej!
 
Hemma - äntligen.. jag har jobbat och tränat idag. Nu har jag lagat middag för 40 pers... ska käka och fixa matlådor. Dagen till ära blev det en slags risotto-pyttipanna! Hihi.. Imorn ska jag jobba hos pappa :) Jag har jobbat hos mamma hela veckan. Igår var jag  ute på projekt: fotade och snackade med de som styr och ställer där :) Efteråt träffade jag Liza på söder - kaffe utomhus och massa snack! Vi hade inte träffats på läääängeee :O
 
Idag lovade jag Rebecca att uppdatera bloggen - så det är ju lika bäst^^ hihi. Det är inte så att ingenting händer nu för tiden.. inte heller så att det händer SÅÅÅ mycket att jag inte hinner blogga.. så vad ska jag skylla på hmhmhm.. det är varmt? AH det är sjukt varmt och då vill man bara ligga i sängen och titta p Gilmore Girls.. haha... eller vara ute. Jag har inte badat än. Vill bada typ NU.
 
Natten till idag drömde jag att mamma och Stefan bytte plats på de två plommonträden hemma hos dem. Grävde upp rötterna och bytte plats på dem.. fööör att ena var en hona och den andra en hane och de trivdes bättre om de bytte plats? MMMM så var det? Sedan drömde jag att Mordhot skrev på FB att hon skulle åka hem från Getaway. Sedan ringde hon mig (fortfarande i drömmen) för att hon ville ses i helgen!
- Lite spooky att hon ringde mig idag på jobbet också!!! (i verkligheten nu). Tyvärr var jag på möte då så missade samtalet :( Nu är hon antagligen aprak så ringer henne imorn istället :)
 
Ja det är supersämst att jag inte kan åka på Getaway i år. Jag är så extremt bummed. Men vad ska man göra? Haaar ju inte råd.
 
Imorn ska jag hem till Emy efter jobbet :)
- Har inte varit hemma hos henne och Daniel, och de har bott tillsammans i typ 1,5 år!!!! Dååååååligt av mig :p
 
Snart är det helg igen :)
Förra helgen kvar jag massa på Rocks. Det var hemskt roligt må jag säga.. denna helg finns det risk att jag hamnar på Rocks igen :D dessutom ska jag vara utomhus med solen så mycket jag kan!
 
JUSTE - förra lördagen var det förfest på Kanes ballkong:
Tottie :))
 
Kane :)
 
Erika :)
 
Senare kom det fler: Jannike och Hank till exempel :)) mycket roligt :D
 
Detta för mina tankar till fredagen - då förfestade jag med Rebecca hemma hos Max. Där var det mycket folk, lets namedrop: ah jag, Rebecca, Max.. sen Johan, Sandra, Daniel, Matilda, Sabine, Pelle... hmhm.. någon skåning... och några andra grabbar :D Jag, Rebecca, Sandra och Matilda satt mest ute på ballkongen och snackade, drack och målade naglarna. Eller okej.. jag fick ett nagelklistermärke på lillfingret.. Sandra hade med sig massor :D Jag glömde visa upp mitt lillfinger (nagelhevetet) på Rocks sen... jag och Valpen hade så mycket att prata om :) Justefan.. sedan fick jag åka taxi hem :D Valpen och Mille skulle hem samtidigt: och de ville inte att jag skulle raggla runt själv mitt i natten. Inte mig emot att åka taxi eeeenda hem :D
- Dagen efter där emot .. då tog det mig tre-fyra timmar att komma hem. Benen ville inte riktigt gå efter massa öl. lite vin, två jack o cola och en blå jävel :D hahah...
 
Jag sov till klockan 12 på söndagen. Det har typ aldrig hänt förut.. eller jo - men inte på flera år! Jag åkte ut till mamma på eftermiddagen: sedan stannade jag där tills... igår? haha ah så var det fan. Så bekvämt att ha skjutss till jobbet och gratis mat :D .. o hänga med familjen är ju inte så tokigt ibland :p
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: