notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

som om det vore 2009

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Igår förfestade jag med Laura och Amanda, vi drack en jäkla massa vin och dansade .. och åt plock som fina Laura hade fixat! :) Runt tio drog vi in till stan och mötte upp Liza :) Vi rörde oss mot Debaser meeen eftersom jag är allergisk mot att stå i kö så ändrades planerna lite: jag och Liza drog till Harrys! :))

Det var inte igår må jag säga :D dessutom var det asroligt - kan bero på promillen - men ah, massa från original-crewet var där :D huur kul som helst :)) och jag övertrasserade mitt kort - vaknade upp med minus 150 kronor på kortet :P hahaha.. dessutom vaknade jag upp hos Kron! Det var oväntat: och en aning förvirrande :P

Jag vaknade typ klockan åtta: ville ha glass och kunde inte somna om. Frida var lite vaken, men hon ville nog sova mer :p såååå jag drog - åkte hem till mamma och åååt :D Hur bra som helst :)

Ikväll blir det Rocks :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: