notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ska vi slå vad!

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Söndagen är här igen.. jag och Nikita hänger hemma hos mig och kikar på massa film :)) Har käkat korv med bröd och segat hela dagen.. det kan vara så att vi hamnar på Subway om ett tag.. så jäkla sugen ^^

Igår var jag på förfest hos Charlie och Lex, fröken Lex fyllde 21 så det var världens kalas! :D
 
"Det var inget internet där jag satt!" - jag
 
 
 
Efter förfesten drog de flesta till Rocks, men jag och Nikita var rebelliska och drog till Harrys ^^ haha.. Skulle ha mött Jannike där, men hon hade dragit när jag kom dit :p för Båtsman var för full... hahaha ^^ men vi hade skoj i alla fall! Kul att springa på gamla partners in crime liksom :p
- Runt halv tre kom Robban, då blev jag jätteglad! Hade inte sett honom på år och dag :O Så det var sjukt nice att snacka lite :) Jag, Nikita och Robban drog till Subway och fyllekäkade - Nikita somnade xD
 
- Nej det är nästa gata (som vi ska svänga ned på), sa Robban
- Pffft ska vi slå vad, jaaag hittar här!, sa jag
en minut senare
- Det var ju inte här vi skulle ha svängt.. typ nästa kanske det var, sa jag
 
- Centralen ligger ditåt, Robban
- Neeeeh men ska vi slå vad! Det ligger åt andra hållet, jag hittar här!, jag
Fast den gången hade jag mer rätt :D:D hihi
 
 
Bra kväll ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: