notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Roadtrip :D

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

God morgon :D:D
Idag är det ONSDAG - vilket betyder att vi åker till GÖTEBORG idaag :D:D
Ringde just och väckte Jannike och Hank! hihi.. såååå snart ska vi åka (hoppar nästan av glädje)!!! 
 
Igår hamnade jag på Hellströms med Mordhot, Valpen, Kane, Kron, Emilio, Niklas, Daniel, Martin och Mille - det var lite roterande schema så alla var inte där samtidigt men .. allt som allt var det de som var ute :) Blev en öl eller fem - tog tåget hem ganska tidigt, men det var trevligt att komma ut en sväng i alla fall :) 
 
Jag har varit i Göteborg två gånger tidigare: första gången var med Emy, 2006, och vi hängde en jävla massa på Nils Eriksson-terminalen(då det ösregnade). Andra gången var jag med familjen 2009 :) Så lägger upp en bild från vardera tillfälle:
 
Jaaaag :p
- Ah vi hade inte så mycket att göra så ngt skulle man ju underhålla sig med ^^
 
Viktor och Rikard :)
 
Hmf 2006, 2009 och nu 2012 - om min matematik inte sviker mig (som den vanligtvis gör) så är det var tredje år.. spännande ^^ hahah.,,,
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, klä mig och bli klaaar för färden mot Gööötebooorg :D
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: