notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

måndag igen

Kategori: den eviga monotomin

Den här dagen har gått lite snabbt tycker jag ^^
- Förmiddagen spenderade jag i sängen framför tv:n. Först kollade jag klart säsong fem av the big bang theory. Sedan En prinsessas dagbok :p

Klockan två mötte jag upp Liza inne i stan :) Vi fikade på Muggen - det var ett tag sedan vi träffades så vi hade en del att babbla om, om man säger så =) Hur mysigt som helst! Fröken Liza funderar på att plugga i Spanien i vår, så jag kanske gör slag i saken och pluggar i Frankrike då :) Har ju snackat om det hela livet typ... så det kanske är på tiden! Ska kika på kraven och så typ nu :p

När vi hade fikat klart (då Liza skulle till jobbet) åkte jag till gymmet :) Efter träningen gick jag till Hemköp och köpte lite rotfrukter, bönor och keso - så nu lagar jag massa mat igen :P Vegetariska biffar ... måste laga maten jag har hemma så att den går att frysa in .. åker ju till Göteborg på onsdag - sen typ direkt till Wacken :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: