notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

i feel like crap on toast

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Lördagen är kommen och jag är seg som sirap.. sovit typ hela dagen - eller i alla fall vilat till lite olika filmer; She's the man, Asritocats och Gustaf 2!
 
- Are you saying you have a cat that is Princes dubleganger?
- No that they look exactly the same!
HAHAH
 
Igår var jag ute - shocking! Det börjades hemma hos Laura: jag, värdinnan, David och Felix firande att Felix fyllt 25 i måndags :) Sedan gjorde även Amanda oss sällskap! Resten av sällskapet drog till Debban - meeen jag hamnade på Rocks. Jag var mycket förvirrad av vakterna: de frågade mig hur mycket jag hade druckit när jag kom dit :O Som vanligt svarade jag relativt ärligt och vagt "en del" - han köpte det. Så jag ramlade ned och hittade självklart folk jag känner - drack en drink eller två. Seeen kom en vakt och sa att det var dags att gå hem: klockan halv tre? HAHA.. jag blev så jävla förbannad! Gick in på 7eleven för att köpa cigg: sååå passade på att klaga för han som stod i kassan! Sendan sa Cassandra att jag inte fick åka hem, vi skulle till Heavens. Så  jag väntade snällt i typ fem minuter.. sen kom Walter och Örjan ut - de ville också till Heavens. Så vi tog en taxi o smidde ihop en plan på hur vi skulle komma in gratis utan lista... men det löste sig fint i alla fall! Jag tog täten fram och sa "vi ska upp" och vakten släppte in oss utan lista :D Smidigt :) Jag fick en öl av någon och drack uppenbarligen mer.. fööör halv fem kom en kvinnlig vakt fram till mig:
- Kan du följa med mig ned en sväng?
- Ska jag bli utslängd nu?
- Vi kan prata där nere.. och ta med din kompis också (Nikita)
- Jaja men om jag ska bli utslängd kan jag väl få säga hejdå till alla först
- Vi pratar där nere
- Jag kan ju till och med gå rakt! (??? sääääkert, går ju knappt rakt när jag är nykter^^)
Men vi följde med ned
- Jag tror ni har fått i er för mycket nu tjejer
- Va?
Nikita började argumentera emot men jag fattade att det inte skulle hjälpa så jag sa:
- Jaja det är väl bara att gå.. men asså jag står ju till och med upp ... men får jag gå upp och säga hejdå till folk?
Det fick jag, så jag höll på att glömma att gå hem xD Hon fick komma o hämta mig igen ^^
 
Seen när jag skulle gå hem slog det halvt slint i skallen och jag blev både ledsen och arg... dessutom hade jag ont i fötterna - såå jag plocka av mig pjucken och spaterade barfota från stureplan till cenralen^^ Det var några grabbar som skulle se hur jag mådde: så jag sa åt dem att försvinna ^^ snäll som man är :P
- Jag hade lite tidsuppfattning i alla fall, för vet att jag tänkte att tågen borde ha börjat gå - men orkade inte gå ned och titta så tog nattbuss i alla fall :P Rådäckade .. vaknade som tur var upp i Flemingsberg: hur jag lyckas är ett evigt mysterium :D
 
Aaaaah hahah ibland är man fan en odräglig jävel xD
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: