notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

i did not kill the pig!

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Lördag :)
 
Igår var en bra fredag! Började på jobbet där jag fick två kassar käk från sommarlunchen :) Så jag har hela frysen fylld med korv och bröd.. o kylen fylld med potatissallad .. haha... sånt jag inte brukar äta - men så länge det är gratis så är jag gaaaamee :D
 
Efter jobbet mötte jag upp Jannike - vi drog till Anchor och drack en varsin bärs och snackade lite skit, vi arbetade dessutom fram en plan för kvällen: den reviderades ett antal gånger! Slutade med att vi åkte hem till mig!
 
På vägen mot mig gick vi på bolaget: Jannike var sjukt söt - när vi skulle in genom dörran drar hon i den fast det står "In" på den, så den går inte upp (obviously) så hon utbrister "Faan det är stängt" hahaha <3 jag vill bara påpeka att det var helt tänt där inne och folk som flanerade runt bland alla alkoholhaltiga drycker! xD haha
 
... hos mig lekte tjejer. Det vill säga att vi fixade oss och drack vin. Jannike testade halva min garderob, och man kunde dra slutsatsen att jag äger en jävla massa rosa xD Sedan blev det mer vin.. och öl.. och käk och mer alkohol och nostalgimusik ;D hahah...
 
Vi drog in mot Rocks runt midnatt: men det blev en avstickare till Wollmars innan :D
Efter en öl där drog vi faktiskt till Rocks - där blev det drinkar, öl och shots!
- Det dansades och sprangs runt en jävla massa :D hihi.. och det var faktiskt mycket folk där - trots att hela jävla stockhom egentligen är på Getaway!
 
På vägen hem fick jag skjutss, eller försök till skjutss .. på Lisas cykel :D
- Hon försökte köra mig och Dennis, det gick sisådär :p
 
Sååå jag gick till bussen, Det tog sin stund må jag säga xD
Jag fick en stalker på vägen hem... yay? Han förföljde mig på bussen också... så jag ringde Valpen för att bli av med karln! Efter om och men försvann han, och jag fick telefonsällskap hela vägen hem ;D hihi
 
Det togs inga bilder igår :/ tyvääärrr... haha!
- men nu ska jag fortsätta kika på Gilmore Girls och äätaa :D Jag har nämligen köpt chips, choklad, dipp och cola :D
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: