notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

helgen är kommen :D

Kategori: den eviga monotomin

Fredag - som vi har längtat :D
... trots att ALLA är på Getaway... dumma människor :O MEN alla som är hemma ska till Rocks med mig :) Fööör det har jag bestämt! Hittills har jag lyckats få Tezzi på min sida xD sååå jag antar att det bara är vi två som är i stan xD hahaha...

Igår umgicks jag maassa med Emy :D Hur mysigt som helst! Vi möttes upp efter jobbet och åkte hem till henne :)) Sedan tog vi bussen till Farsta och köpte lite öl - sedan gick vi tillbaka till Trångsund (: Där satte vi oss på en klippa, drack lite öl och snackade. Vi satt där tills det blev kyligt, sedan gick vi hem till Emy (och Daniel, men han var inte hemma). Där drack vi lite mer öl och snackade på som vanligt :)) Sedan åt vi lite kött :D
- Vi stekte det istället för att grilla: köttet kunde ju ha blåst iväg!

 
Haha - ah, jag och Emy 2006 i Göteborg :P
.. det regnade heeela tiden vi var där - och vi hade inte riktigt löst det där med boende... så vi hängde på en bussterminal :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: