notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

så ska man försöka vara ledig

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Fredag, förfest hos Laura men självaste miss Verina och Amanda :))
 
 
 
Lördagens bilder:
- ja som den gamla vetteran man är var det bara att släpa sig ut efter två timmars sömn :P
 
Rocks ja :)
 
 
 
Det blev en ganska tidig kväll, var ju liiite trött och efter ett glas jack var man inte så kaxig :p somnade på medis medan jag väntade på bussen - och sedan ståendes på bussen.. snyggt :)
- Nu är jag typ pank, men sånt löser sig alltid, har burkar att panta och en tian-lott att lämna in ;) haah.. så till nästa helg lär jag vara miljonär!
 
Ja, alltså nu har jag semester :) obetald i och för sig... men ändå. Relativt ledig är jag iaf - ska jobba hos pappa på torsdag, öka på denna månads inkomst :P
- Idag ska jag träna, sedan lkanske åka ut till mamma. Det är så segt att sitta här hemma när det är fint väder!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: