notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

det var ingenting

Kategori: dravel om ingenting

"Varannan kristen är katolik, protestanterna är 37 procent och de ortodoxa är tolv." HAHAHAH aaah... bara tolv ortodoxa kristna på jorden? Okej jag är lite trött, men det är roligt.

NU är jag snart klar med min uppsats. YAY! Jag vet att man inte ska ropa hej förrän man kommer över bron. Jag har trots allt jämförande analys och sammanfattning kvar.. men det kommer gå som en dans - för jag är awesome! Sedan har jag en liten idé: jag borde gå ner till skolan och skriva ut uppsatsen och lämna in den också.. så har jag det gjort! På vägen ner borde jag även ta med mig mina kartonger för att slänga dem i soprummet - så har jag det gjort med! Snacka om att jag skulle må bra efteråt :D haha.. kanske till och med skulle bli så glad att jag orkar göra ketchup idag! OCH det skulle betyda att jag ligger typ en dag före min planering (hade tänkt lämna in uppsatsen imorn och slänga kartongerna någon gång - samt göra ketchup nästa vecka!)

Jag har redan gjort matlåda till imorn och vet vad jag ska göra till middag.. jag tycker om hur produktiv jag är när jag egentligen ska plugga!

Just nu har jag kaffepaus - sen ska jag göra analysen. Efter den kan jag, om jag är snäll, få diska för att sedan skriva klart och vara i MÅÅÅL. hahaha... aah det där kaffet är nog välbehöveligt!

Någonting jag inte vet är... varför ska man inte ropa hej förrän man kommer över bron? Är det för att... den andra inte hör en? Det brukar ju blåsa på broar... men i alla fall... hmm.. jag vet vad det betyder men själva meningen makes no sense.. precis som texten till små grodorna .. och texten till räven raskar över isen.







Ibland blir man glad! Det var inte en fysisk inlämningslåda som man skulle lämna uppsatsen i! Utan en på kurs-webben! YAY - jag slipper gå ut.. men hm jag går nog iväg med kartongerna i alla fall .. bara för att.. MEN jag behöver inte gå heeelaaa vägen till skolan!

JAAG ÄR KLAR MED MIN UPPSATS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: