notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Skrik och panik - sen var jag trött

Kategori: dravel om ingenting

Jag började dagen men att försova mig - min mobil är helt ur funktion så jag hade inget alarm. Tottie sov hos mig, men hennes mobil dog under natten. Så det var tur att jag är så jävla morgonpigg - vaknade av mig själv klockan sju! Jag landade på jobbet klockan nio - för inte nog med att det var problem med alarmen... jag har inget busskort .. ingen mobil = inget att åka tåg med. Så jag var tvungen att köpa mig en bussremsa! Det innebar att jag missade Jakobsberg-tåget.. så fick åka till TC och byta tåg.. MEN det blev trassel så vi stod där i en kvart kanske? ... så jag var på lagom bra humör hela förmiddagen. Efter lunch blev det bättre :) Fick kinamat till lunch igen - det är så jävla gott. Ikväll blir det kinamat med min lilla Tut igen! Hon kommer hit när som helst. Så ska väl börja fixa med maten snart...

Jag tror att jag ska hoppa av skolan och påbörja min karriär som hemmafru.

Ikväll ska jag hjälpa Tottie inför hennes tenta som äger rum imorn. Jag har inga pengar, så skulle ändå vara hemma. Kan ju va trevligt med sällskap i alla fall!

Helgen kommer alltså gå åt till att plugga med Tottie och plugga själv. Jag ska skriva om min B-uppsats lite så att jag har det gjort. Så att jag bara kan skriva ut den och lämna in den för arkivering på måndag. Då trillar poängen för uppsatsen in direkt .. på måndag börjar Journalistik C - ska se till att vara väl föreberedd för kursen hade jag tänkt. För en gångs skulle liksom! Detta är min plan - sen får vi se vad som händer!
- Jag ska i alla fall upp tidigt imorn... har bokat tvättstuga klockan sju på morgonen.. så det ska bli skönt att få det gjort också..

Jag längtar verkligen efter mitt CSN nu.. så fort det trillar in (efter hyra och annat skit) ska jag köpa en ny telefon! Orkar inte med min trasiga... vill ha en som fungerar! .. och en som man kan spela wordfeud med :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: