notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

5 år snart 75

Kategori: dravel om ingenting

Löördaagmorgon och jag är pigg som en lärka! Sitter och för över musik från CD-skivor till mobilen .. lyssnar så sällan på skivorna nu för tiden: men musiken e fortfarande asbra, så lika bra att ha dem i luren liksom :) Eftersom jag är så himla duktig så gör jag massa annat samtidigt: kikar på Tre Kronor och dricker kaffe... och ska snart vika in min tvätt i garderoben.. haha massa spännande^^

Egentligen borde jag försöka sova mer - eftersom jag ska ut ikväll... Haha, så jag ska väl försöka att hålla mig vaken då... Min vanliga rutin är ju i och för sig att vakna tidigt, äta frukost och somna om igen^^ Ja, jag ska fylla fem i år :)

Idag ska jag träffa Rebecca - vi ska gå en prommenad och äta sushi :) Framförallt äta sushi - att gå runt ute kanske man fryser ihjäl av. Läser ju på Facebook att det är 17-20 minusgrader ute! Att klä sig efter väder är inte riktigt min grej... jag vill att vädret ska anpassa sig efter hur jag känner för att klä mig. Så det behöver vara lite varmare jämt.. men inte för varmt. LAGOM! är det för mycket begärt?!
- Dagen problem är nog klädrelaterat... vad ska jag ha på mig? Jag tvivlar starkt på att jag kommer orka åka hem efter jag har varit med Rebecca. Så ska direkt till Tottie.. och då måste jag klä mig för utgång redan nu på morgonen. Sminka mig och så kan jag lika gärna göra hos fröken Tut - fast det blir alltid bättre när man gör det hemma.. varför? Fråga mig inte... eller ah kanke för att man har alla grejer... brukar bara ha med mig valda delar av sminkgrejerna när jag går hemifrån. Meen hmm vad är jag sugen på att ha på mig ikväll? Jaja.. lär väl bli lite leopard, lite rosa och lite svart. Standard. Jag har sett ett par örhängen på Gina som jag vill ha.. var inne där en sväng när jag var på stan med Kiran.. örhängena kostar typ 70 spänn :S men det kanske jag är värd? Eller så kan jag leta efter liknande fast billigare någon annanstans? Livet är är hårt måste jag säga.

Nu ska jag lösa lite korsord, eller försöka i alla fall - för jag har börjat prenumerera på DN.. fan vad jag är mogen... men först måste jag byta dvd-skiva så jag kan fortsätta kika på Tre Kronor :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: