notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

BÄBÄ? hm...

Kategori: dravel om ingenting

Sammanfattningsvis har den här dagen varit seg. Jag har gjort extremt lite... som tur är kommer Tottie hit snart :) Vi ska titta på Monsters Inc. Jag var som sagt på seminarium imorse, improviserade fram ett svar.. var inte förberedd på skiten och läraren ställde massa frågor - så jag ... ah hitta på. Hoppas på att bli godkänd (a) När jag kom hem började jag kolla på tv.. o det har jag gjort hela dagen. Jag har käkat kinamat till både lunch och middag - så den är slut nu. Tur att det är löning snart, har fan inte mycket ätbart hemma längre.
- Jag såg Tele2-reklamen under dagen.. inte så förvånande.. men det som gjorde mig lite förvirrad var min reaktion på den.. när det lilla lammet dök upp så skrek jag BÄBÄ för mig själv. jaa... egentligen vet jag ju att jag inte alltid reagerar som man ska i alla situationer .. men bäbä? varför.. hm.. Det kan bero på att jag var uppe i varv och samtidigt trött.. det är sällan en kombo som bringar fram mina något så när normala sidor.

Jag har även käkat upp chokladen jag hade kvar från min bakissöndag.. sen fick jag ont i magen. Nästa tidsfördriv blev att ta en dusch - men när jag började tvätta håret kom jag på att gjorde det igår, så det kändes ju lite onödigt!

jaa.. asså det här inlägget är endast ett tidsfördriv. Jag står för det!
meeen kooomsiii koooomssii lilla Tut :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: