notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lucia

Kategori: den eviga monotomin

Då min ingefära tog slut förra veckan så blev jag svinförkyld... japp, jag tänker skylla på det. Sekunden jag slutade äta ett överskott av vitaminer så blev jag förkyld.
- Den här veckan har jag haft ont i halsen, kännt mig febrig och snoret rinner som Niagarafallen ... och lite host och nys på det.. Så det har varit ganska segt att jobba.. men man överlever. Somnar typ direkt när jag kommer hem, så ja - vid halv åtta... men snart ska jag till jobbet.
.. typ nu.
 
Idag ska jag göra en telefonintervju klockan nio, och innan dess duka fram frukosten... kommer typ att missa morgonmötet.. men får väl överleva i alla fall.. hehe...
 

Idag är det lucia.. ska kika på ett luciatåg klockan 11...
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: