notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

JULLEDIGT! :D

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Börjar med förra helgen, kommer inte ihåg vad jag gjorde på fredagen - men på lördagen hade Sara glöggfest: det var så jääävla kul :D
- Så jäkla lyckat! :))
Vi drog även på Zerozeros spelning - det var askul och vill minnas att de var mycket duktiga. Fast jag var ganska ...förfriskad :P
- Kron jag betalar ditt inträde så bjuder du på en öl där inne, jag
- Ja men det blir asbra!
...
Vid baren:
- Cissi ville du ha en öl? Kron
- Ne, en grogg! .. så om du tar den här så tar jag nästa!
Hahah.. aah älskar att göra deals på fyllan., ah asså det blev ju bara så att jag pröjsa in Kron, vilket jag inte hade ngt emot - men fyllelogiken är så jäkla slående :)
 
I tisdags var det julbord med praktiken.. och öppen bar.. och vin i väskan... så det slutade med att jag och Agnes sov huvudfötters i hennes soffa ;)
 
Nu är det lördag igen - så fest hos Agnes som har fyllt år :))
Liza är på g hit, hoppas jag - jag har fått i mig två glas vin.. är ganska färdigfixad .. såå krm väl dricka vin tills hon kmr, då ska vi äta middag :)
- Jag har lagat vegitarisk lasagne :))
 
Nyklippt - syns kanske inte, men är iaf silverblond/gråblond :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här: