notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag ska köpa mig en graaaan

Kategori: den eviga monotomin

- Vad hette han.. Kiwi?, jag
- nej typ Kili.. vadårå?, Liza
-  PAX!!!
 - Neej jag vill också ...
 - NEJ Liza, pax gäller!
 
Hahah.. aah jag, Liza, Agnes, David, Niko, Gabriel, Anna, Joel, Lovisa och Robin var och såg The Hobbit igår! Det var en låååång film, lite väl utdragen.. men ja, man ska väl inte klaga.. den var fint gjord och kändes som de slogs precis framför näsan på en. japp det var i 3D..
 
Jag och Lovisa skulle ta pendeln hem efteråt.. det tog oss 45 minuter att komma hem till Flempan.. Japp, först missade vi tåget. Så åkte till Älvsjö, där går klockan åt fel håll: minutrarna tickade uppåt.. men ah det hade varit ett signalfel tidigare - så lite förståelse måste man ju ha.. hahaha säg det utan att skratta, någon? Förståelsen brister extremt för lokaltrafiken såhär års.. speciellt när det är kallt och man vill hem.
 
Idag ska jag jobba.. det ser jag inte fram emot.. men pengar...  sedan ska jag kanske på Viktors bazar, de har en sådan i skolan.. så att de ska kunna åka på klassresa i sexan.. så det kanske man kan stödja..
 
Ikväll ska jag hem till Sara på glöggkalas.. sedan blir det spelning med ZeroZero :)
I torsdags sov jag hemma hos fröken Sara, precis som torsdagen innan.. liten tradition nästan ^^ haha... vi käkar asgod mat (Sara är asgrym på att laga mat :)) .. och snackar så att käkarna skulle kunna falla av.. och såå vad gör vi mer.. jo kollar på spaceiga dokumentärer om Hitlers kvinnor.. eller som nu i torsdags på en dokumentär om Människans uppkomst.. sådant är härligt att somna till.. får inte alls konstiga drömmar^^ haha..
 
Imorgon kommer lillasyster hem till mig, vi ska köpa mig en gran! :D
- som hon får bära.. men jag lagar mat sedan :P
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: