notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

When they live in the sins of yesterday

Kategori: den eviga monotomin

 
 
 
Idag ska jag jobba hos pappa under dagen.. sedan ska jag träna.. efter det gå till söder och möta upp mamma och Therese. Vi ska åka ut till Nacka och vänta på att Stefan ska sluta jobba.. sen blir det grekeisk restaurang :))
- Ja, Therese åker hem till Skåne i helgen, såå det kändes passande med lite familjemiddag innan hon åker :)
 
Mitt busskort gick ut igår - så det blir mycket prommenderande idag.. har ju inga pengar och vill inte att min mobilräkning ska gå i taket nästa månad ... menee åker in till jobbet med SMS-biljett... sen får det vara bra (om mamma känner för att köra hem mig ikväll)..
 
Igår var mamma här efter jobbet - hon hade med sig båda hundarna.. yähääy? Nej .. de är stora, luktar hund och hårar.. tycker bara om dem när de är hemma hos sig ^^ haha.. mamma hjälpte mig med försäkringar och sådant - hade tydligen 3 sjukförsäkringar.. woops ^^ medan hon meckade med sånt lagade jag mat :) Det blev köttfärsbiffar med fetaost i samt kokad potatis och morötter oooch tzatsiki =)
 
Näh om man skulle ta sig i kragen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: