notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

såattee, när andan faller på - men skit i det då!

Kategori: On Tour

Det har varit en grym helg i Göteborg :D
- Är helt slut nu... och rastlös.
 
I fredags klippte jag mig och färgade håret - definition av lycka :D hihi.. sedan gick jag hem till Rebecca en sväng: vi snackade, käkade lunch och snackade massa (och självklart över en kopp kaffe).
 
Efter det mötte jag upp Jannike och Hank - efter lite luringar satt vi på tåget med James (och hans cykelhjälm). Sedan blev det massa öl och vin =) tror tågresan tog fyra timmar: så sedan var vi fulla. Jag i alla fall, så jag handlade en jävla massa på bolaget och en kexchoklad.
 
Det skulle bli en lugn kväll, så vi drack en massa redbull vodka på Rockbaren!!!
 
James födelsedag inleddes med en otrolig baksmälla.. kommer inte ihåg vad vi åt till frukost.. eller juste: en äcklig pizza som inte var god :(
- Sedan var det dags att åka in till stan. Vi skulle kika på när Hank och bandet repade... sååå vi gick i affärer och Jackie klippte sig! Det blev jäkligt snyggt :D
 
Vi missade repet: men vi hämtade upp Hank efter - och Båtsman fick nycklar till sitt hem. Sedan drog jag, Jackie, James (Ponch-snail) och Hank till Lisseberg. Det var sjukt mycket kö - så vi inledde med att kika på lite olika köer, gå på toaletten och .. käkade... sen hade det gått en timme eller två.. så då var det dags att ställa sig i kö :D Tror vi åkte 2 attraktioner innan regnet började ÖSA ned. Så vi tog en öl innan vi blev genomblöta. Det var en upplevelse i sig: genomblöt i regnet på Lisseberg, bakfull. Tjatet om sushi började i slutet av vistelsen... meeeene, sushi-ställena var stängda när vi kom till stan. Så vi käkade på donken.. jag åt chicken nuggets.
 
Sen åkte vi hem och drack en jävla massa :D
- Jag och Jannike kom på dinkleken "Full i sjön" eller vadfaaan vi kallade det ^^ haha.. det var basically "finns i sjön" medan du dricker massor! Om jag minns rätt fick några par o andra inte..  jag var en av dem som inte fick några par.. i alla fall när alla var med (mot Jannike vann jag hela tiden).
 
Båtsman hade på sig sina finaste byxor (med paljetter och strass) samt min "daddys girl" magtröja... och den glömde jag hos dem :O:O:O .. i den klädnaden gav han James en lap-dance innan vi drog på gayklubb :p
- Det var grymt kul och massa redbull vodka :D:D hahah
(o Båtsman glidtacklade en brud på dansgolvet så hon ramlade över honom xD) HAHA!
 
Dagen efter detta kalas var jag så bakfull som en toka! SÅÅ jag och Jannike drog runt halva Göteborg (Hissingen i alla fall) för att hitta sushi!!!
Vi var tvugna att gå av vagnen för att vi behövde spy.. så vi köpte vatten på Willys.
En uteliggare började snacka med oss om att vi såg slitna ut.... och att vi skulle vila xD
- Vi ska åka hem till STOCKHOLM idag serru, Jackie
I Kassan:
- Har ni någon sushi här, Jackie
- Nej.
- I närområdet menar jag, Jackie
- Nej.
Vi börjar gå och jag utbrister: och så var det ju det här med service-branschen!
 
Sedan åkte vi två stationer till innan det var jävligt bråttom att gå av ^^ Det slutade med att Jackie drog in på en pizzeria och frågade efter sushi.. han blev måttligt glad och sa att han inte visste.. men en av hans kunder berättade om ett stället inte allt för långt bort :p
 
Såå vi hittade sushi :D:D
- Det kostade 55 spänn och var asgott... synd bara att vi nästan spydde på tallriken.. bakfylla is a bitch. Så vi petade mest runt på tallriken .. så sushimakaren ville veta om det var ngt fel på maten..
- No.. we're just reallt hangover såatteee.., jag
Hon tittade frågande på mig. Jackie slet av sig brillorna och tillade:
- We wör drinking last night .. såatte... sushi really good!
Sedan garvade vi hela vägen hem :D
 
Hemresa med tåg .. det tog en evighet.. och idag var det måndag. Jobb, jobb, jobb.. Nu har jag lagat guaccemole utan att vara hungrig - bara för att inte dö av rastlöshet. Kanske ska laga lite ketchup ocksååå...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: