notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

hästen och jag kapten!

Kategori: den eviga monotomin

Vilken morgon jag har haft! Gick upp halv sju för att tvätta - men det var självklart trassel med tvättiden ... så började packa ihop lite tvätt, för att åka ut till mamma och tvätta efter jobbet. Jag har inga kläder kvar efter alla festivaler och bravader.
- Av en slump gick jag in på tvättid-bokningssidan och den personen som hade snott min tid hade inte "checkat in"/dykt upp i tid - så tiden var ledig igen! SCORE xD meeen då hade jag ju bytt sängkläder redan.. så jag får ha "fel"/ett annat påslakan ett tag :/

Efter tvättandet ska jag jobba hos pappa.. sen träna!

Jag lever ett spännande liv ;)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: