notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

friterad kyckling och saft

Kategori: den eviga monotomin

Idag skulle jag och Jackie egentligen på Winnerbäck men båda har haft en svinigt sämst dag så vi hoppade det. Så nu sitter jag hemma lyssnar på musik, kollar på vänner och äter friterad kyckling.
 
Jag har ont i ryggen :O
Det kan vara från helgen.. det var NÅGON som knuffade mig så att jag ramlade samt slog mig med en flaska.. och en borste... eller så var det från att jag var full.. eller från att jag sov på soffan och det var en hård kant i den...(eller så är det från den djävulska massagen från igår - massage är farligt). Har massa sår på händerna också :S vet bara vart ett kommer ifrån... jag slog Båtsman i skallen, men träffade hållaren/metallgrejen/fästet till fjädern hade hade i håret.. så min hand började blöda :(
- Konsensus: det är synd om mig.
 
Jag vill ha helg igen - att jobba är sämst. Haha egentligen inte - men jag vill hellre ha helg. 
 
Idag har varit en sämst dag... råkade kladda foundation i håret EXAKT innan jag skulle dra.. så jag fick gå runt med en orange/brun/beige fläck i skallen hela dagen.. och dessutom har alla människor varit extra korkade idag. Fast mamma bjöd på kinamat till lunch så lite glad var jag trots epidemin av idioti:)
 
Imorn ska jag vara ledig från jobbet - måste plugga, träna och passa barn.. så det passade bra att inte åka till jobbet (: haha..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: