notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

fredag.. igen.. pank

Kategori: den eviga monotomin

Sitter och dricker kaffe .. och växelvis fixar jag mig ^^ samt lyssnar på Dr Bombay och kikar på Nyhetsmorgon utan ljud :p

Idag ska jag jobba.. sen får man se vad som händer - ganska troligt att det inte händer sååå mkt: är snorpank! fortfarande... pengar nästa fredag :D:D:D
.- Då ska jag klippa mig :D läääängtar.. mitt hår äcklar mig för tillfället... typ 1 dm side cut och 5111 meter utväxt :S Men nästa vecka blir jag helblond igen :D sitter och överväger under cut istället för side cut den här gången.. ska tänka på saken i en vecka ... hehe :))

Nu ska jag dräpa kaffet, slänga på mig ett ansikte, bortsta tänderna.. packa matlåda... och dra till jobbet :D
- Ah jobbar hos pappa idag, så behöver inte stressa som en tok :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: