notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

det spelar ingen boll!

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Jag skulle ha två vita veckor eftersom jag inte äger några kontanter... ta det lugnt efter två veckor av festivalande!
MEEEEN haha., när jag satt på jobbet i fredags hörde Jannike av sig. Vi skulle på Iggy and the Stooges - det var ju gratis då båda har gröna kort ^^ Så vi möttes i fältan innan: köpte en varsin flaska vin (mina absolut sista besparingar). Sedan satte vi oss på Djurgården och drack, drack och drack! Calle, Frida och Mordhot kom och höll och sällskap :) Seeen när vi väl kom in dog jag och Jackie upp till Kryddhyllan för att möta Monzy: och där fastnade vi. Missade Iggy och stannade på Kryddhyllan till de stängde - sedan åkte vi till Harrys - där drack vi mer. Sedan spydde jag och kände att det var dags att åka hem: halv tolv. xD
- Jag stannade vid nattbussen och sov lite innan jag kom på att den inte hade börjat gå än ^^ så jag rumlade ned till pendeln och sov lite till. Kom hem runt halv ett, somnade som en liten prinssessa =)
 
Hela lördagen spenderade jag i sängen :) Käkade knäckebröd och natcho-chips... så nu är sängen smulig och fin :)) Jag hade en plan: skulle hem till mamma och äta hjortstek MEEEEN Jannike ringde. Vi - det vill säga jag, Jackie, James och Hank - skulle mötas på Taco Bar i gamla stan. James var snäll och bjöd mig på en chickenburrito, en öl och en Margarita. Sen skulle vi till Monzy MEEEN vi hamnade på Tunnan och drack mjöd. Sen var James så full att han åkte hem xD vi andra drog till Mariatorget och satte oss i parken.. där drack vi gin och tonic till Rocks öppnade - sen gick vi in och tog en stämpel :) Efter det gick vi till Hellströms en sväng och mötte upp Znusen med vänner :)) Vakterna kollade på mig heeeela vistelsen så jag förväntade mig nästan att bli utslängd :P men jag fick stanna ;)
- Seen gick vi tillbaka till Rocks och drack massa Redbull Vodka.. det var bra! hahaha.. jag drog hemåt strax efter två, då var jag så sprängfull att jag kände att det va så jävla dags att dra xD hahaha... 
 
Idag ska möta mina bröder (två av dem i alla fall) och åka till farmor :)
- lite lätt bakfull idag men det ska nog lösa sig (:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: