notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

damdidamdam

Kategori: den eviga monotomin

God morgon!
 
Halva veckan har gått - snart är det heelg :D
 
Det här har blivit värsta familjeveckan:
Måndag - Middag med pappa och den delen av familjen
Tisdag - Lillesyrran hälsade på
Onsdag - Mamma kommer hit och hjälper mig med försäkringar
Torsdag - Middag med mamma och den delen av familjen (för att syrran åker hem till skåne till helgen)
Fredag (till söndag)- Ah då ska jag till Göteborg med Jannike, Hank och James, inte så familjigt.. men nästan :D haha
 
Japp, Therese var här igår.. hon drog just till sin praktik faktiskt. Menee.. vi käkade middag tillsammas: pasta med en röra av bacon, tomat, zuccini, lök och turkisk yogurt .. samt avacado :) Efter maten kikade vi på Mångalen och käkade chips med dipp :p hihi.. seeen dog vi av värmeslag när vi skulle försöka sova ^^
 
Eftersom min kamera är trasig - och nu mer slängd... sååå kommer det inte så mycket bilder förrän jag har fixat en ny =/ 
 
Nu ska jag käka upp min frukost och göra mig i ordning för att sedan dra till jobbet.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: