notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Damdidamdam

Kategori: den eviga monotomin

God morgon: jag har just ätit frukost, kikar på Vänner och petar med min C-uppsats.

Ledig onsdag - eller ah pluggar och ska passa barn i eftermiddag.. så ledig är jag kanske inte. Fast jag är inte på jobbet, WOOPIE!
 
Planen för dagen var egentligen att träna... mene.. igår kände jag mig krasslig så kanske ska vänta till imorn. Igår somnade jag klockan åtta.. och sov i tolv timmar... känner mig bättre idag, bara lite ont i bihålor och öron och huvud.. men annars mår jag PRIMA!
IGÅR VAR DET TRE DAGAR EFTER LISSEBERG!!!!
- Klart att jag började bli sjuk... tre-dagar-regeln... om man åker karusell i regnet iklädd t-shirt, så blir man sjukt efter tre dagar!!.. det är bara så det är... (skulle iofs kunnat ha haft på mig yllestrumpor och overall, efter det där regnet skulle man ändå blivit sjuk).
 
 
Den enda bilden jag tog i Göteborg :P haha.. det är så när kameran är trasig :(
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: