notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ätit för hela året ^^

Kategori: den eviga monotomin

När klockan ringde imorse tänkte jag "är det lördag eller söndag?" - var till och med tvungen att kika i kalendern (i mobilen): det är ju faan tisdag!
Jag kan ha blivit lite förvirrad då vi var på Minerva igår :) Annas bror och hans familj är i Sverige, så lilla pappa bjöd oss på restaurang :) Fondue och Friterad ost - ja Minerva är nästintill himmelriket :D hihi.. ah det är en fransk restaurang som ligger i Vasastan, den öppnades 1901 och det är där man käkar häst ;) haha... ah det är fan gott det :P

Idag ska jag till skolan, jag och Laura ska ha möte med examinator - ska väl förihelvete lyckas bli klara med c-uppsatsen snart :p
Hade även tänkt registrera mig för nästa termin... hehe...

Meenee nu ska jag äta frukost och fortsätta med tvätten :)
- Snar är det helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: