notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

vad hände nu då

Kategori: den eviga monotomin

God morgon,

Jag sitter och är förundrad över hur snabbt tiden går.. jag ställde klockan på 06:00 - den var 06:45 när jag gick ur sängen! HUR?!?! Jag snoozade en, möjligtvis två gånger.. mysterium...
- Detta betyder att jag inte hinner dricka kaffe hemma... antingen får jag köpa mig en kaffe på pressbyrån, eller vänta tills jag kommer till jobbet... maah!

Igår var Therese här :) Kul att träffa syrran lite när hon är i stan! Vi möttes i stan och åkte tillsammans ut till mig. Jag lagade mat medan hon halvsov i min säng ^^ Vi kollade lite på skilda världar - syrran är ju så ung, så hon såg inte serien när den gick på tv. Trots detta gillade hon den! :D

Jag hade tänkt prata om uppdrag granskning-avsnittet jag såg igår, nyheterna för idag och massa annat .. men jag måste dra till jobet asap! Det känns så ovant att inte hinna med min morgonritual :O haha.. men jaja, vad ska man göra! (Gå upp när klockan ringer?).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: