notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

kolla vad katten släpat in

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Fyra stjärnors middag är ett mycket bra program!
- Lyckas nästan alltid se veckans program i repris så här på lördagarna.

Jag mår relativt bra idag! Igår var jag ju döende men trots en skön fylla igår, så är jag inte överdrivet bakis! Kanske är tack vare pizzan?
- Nästa vecka blir det hårdträning - helvete vad mycket kalorier jag trycker i mig... blaah... ska inte tänka på det.. men jag kom just på hur mycket jag äter när jag kan, får och är bakis. Så nu började jag må illa. Hahaha ja igår var det ju som sagt mycket synd om mig: så jag köpte pizza, ostkrokar, dipp, kexchoklad och kinderägg! Nej jag åt inte upp allt igår.. så hade till idag med. Pizza är mycket ekonomiskt om man är jag. Jag åt den i tre omgångar - skulle kunna delat upp den i fyra delar istället för tre- men åt mycket till frukost idag... så den tog slut.

När jag började må lite bättre igår så drog jag hem till Jennie och Felix i Bergshamra. Jag höll på att gå vilse i Ulriksdal men det gick bra i alla fall. Vi hade det hur trevligt som helst med drinkar och skönt sällskap!
Av någon anledning pratade vi om vinprovning (eller det var det jag pratade om i alla fall^^):
- Varför måste man spotta ut för att känna smaken?, jag
- Hm vet inte, men då är det ju därför man sväljer!, Katten
HAHAH

Kvällen förde oss till Harrys.. jag hade inte varit där på ett tag - så då är det ganska så kul! Det var verkligen som vanligt där, helt okej kul liksom. Alltid roligt att träffa folk man inte har sett på ett tag: som till exempel fröken Jannike :D Vi hamnade bakom henne och Snusen i kön in. Jannike vänder sig om och säger med bestämd ton:
- Var har du varit?! Vi ska kolla på Heartbreak Hotel och käka pizza ju!
Det ska vi göra, för det bestämdes för två år sen xD Men vi har faktiskt kollat på Tomten är far till alla barnen samt sällskapsresan och käkat makaroner :P

Idag ska jag och Rebecca på bio: vi ska se Nalle Puh!
- Rebecca försökte lura med sig sin sexåriga syster på filmen - men hon ratade det. Jag är ju egentligen fyra år så jag ratar inte den filmen^^ haha.. det som kommer störa mig är att det är fel röster.. men det kanske är smällar man får ta? Hoppas att det inte är så många barn där, de låter så mycket. Sten i glashus? Ja, men jag störs ju inte av att jag pratar ;) hihihi..
- Nu ska jag dricka kaffe och bli klar för Nalle Puh :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här: