notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

dead woman walking

Kategori: den eviga monotomin

Fyfan vad jag mår dåligt idag - tokbakis, det smakar till och med bakis i käften på mig. Jag vill citera en av radiopratarna på rockklassiker, Dave: "det känns som en fågel har flugitförvbi och skitit i munnen på en". Fast jag vet ju varför det smakar bakis. När jag kom hem kavalkadspydde jag. Ja, så illa var det. Jävla religionsmännidkor att dricka asså... jag känner att jag passar in! Haha, dessutom fick jag se samtliga lärare packade - det var roligt!
- Resorb var godare än vad jag minns det - det kanske int är någonting jag vill dricka dagligen, men det var inte hemskt. Fast konstigt smakar det... det kommer man inte ifrån.

Vad i helvete ska jag käka till frukost idag? Jag har ingen bakismat hemma.. inget mjukt bröd ens. Omelett är typ det enda jag inte mår illa av tanken på. Fast jag vill EGENTLIGEN ha rostat bröd. Jag har varken sådant bröd eller en rost. Jag äger ingen brödrost. Det är underligt tycker jag... Det som är jobbigt är att jag inte orkar göra omelett, så jag kokar ett ägg istället. Medan jag väntar på ägget äter jag käckebröd utan någonting på. SÅ mår jag idag.

Jag kom just fram till att jag vill sova mer. Så jag ska nog göra det.. kan ju lika gärna gå till skolan etfter lunch xD Kommer inte må bättre nu så sova kanske är bra i alla fall!
- ska bara äta lite först. Om jag kan. Blä...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: