notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

om man ändå vore wonder woman på riktigt

Kategori: den eviga monotomin

God morgon,
- I vanlig ordning är jag uppe med tuppen. Man skulle ha en tupp.. vore säkert roligt - fast jag vill hellre ha en pingvin!

Jag tvättar, känner att det är en bra grej liksom.. ska ju kanske packa snart! Haha.. möjligtvis idag, mer troligt imorn/på tosdagmorgon - beroende på när vi ska till Arlanda! Så det är väl bara att bita ihop.. och DET gör jag, mina tänder får ta mest stryk av min stress. Måste nog till tandis snart..


Igår var jag hos pappa - fick kött till middag, det slog lite högre än blodpuddingen jag har hemma ^^ Jag fick lampor av Anna - det var den egentliga anledningen till att jag skulle hem till far min. Det är ju trevligt att få grejer .. men också att träffa dem (jag är inte hos pappa sepciellt ofta). Jag hjälpte min kära lillebror med läxorna - framöver ska jag läsa engelska med honom en gång i veckan. Kan ju vara mysigt med tanke på att jag träffar honom så sällan annars!

Det är ljusslingan som är ny:




Snart ska jag till skolan. Har seminarium idag.. får se hur det går... har inte förberett mig ordentligt - kan jag får fler timmar till dagarna. Hinner inte med allt jag ska göra... Jag vet att jag kan prioritera annorlunda ibland.. men jag vill ha pengar - och då måste man jobba.. och jag vill ha körkort och då måste man köra bil. Så då blir skolan lidande ibland - tyvärr! Jag har i och för sig klarat seminarium utan större förberedelse tidigare... men det är jobbigt :P haha.. och man känner sig lite dålig när alla andra kan allt och man själv sitter där som ett frågetecken!

Nej nu måste jag snart ner till tvättstugan igen.. lika bra att sätta fart så jag inte kommer försent OCH är oförberedd.. det kanske skulle se dåligt ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: