notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

lite på kanelen

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

God morgon!

Jag har inte bestämt mig för hur jag mår idag... lite kronisk törstighet och så.. men ingen huvudvärk eller illamående (ta i trä). Jag mår lite dåligt av filmen som går på femman.. Cheatas girls 2 eller vad den hette.. typisk amerikansk på det jobbiga viset. Moralkaka rakt igenom. Dessutom så lip synkar de sjukt dåligt.. mycket irriterande. JA, man kan byta kanal.. men haha.. det finns liksom ingenting av värde att se den här tiden på dygnet, eller någonsin typ. Jag måste köpa Skilda världar säsong 4 snart, så jag har kvalitativ underhållning. Nej, nu börjar de mima igen, måste byta kanal! HA I struck gold: Harry Potter på sexan ^^

Jag sitter och funderar över om jag ska ner till affären och handla cola.. men ska ju mot stan snart.. så kanske kan handla det på pressbyrån.. eller så skiter jag i det! Note to self... handla hem frukt. Är toksugen på mandariner. Vill egentligen köpa hem apelsiner och nejlikor också, men bara för att det doftar så gott. Jag hatar att äta apelsiner. Eller okej, det funkar om man äter det med bestick.. hatar att man blir så kladdig annars. Tillbaka till mitt cola-dilemma: hur ska jag gööraa... tror jag stryker idéen om att gå och handla. Det låter för jobbigt. Dessutom måste jag hinna göra mig i ordning innan jag ska dra. Ska till landet idag, ikväll blir det julbord :D

Igår blev förfesten hemma hos Tottie! Först var planen att vara hemma hos Kron, men han blev sjuk. Så då skulle vi hem till Mordhot. Jag skulle bara hem till Tottie först för att lämna en klänning. Daniel kom också dit - sen Henkki och Crille! Så vi bestämde oss för att de andra lika gärna kunde komma till oss istället! ^^ Jag vill minnas att jag blev tokfull, för ovanlighetens skull liksom! När vi skulle till krogen delade vi på oss - några drog till Harrys och vi andra till Rocks =)
- Drack en Lasse-drink, sen var det god natt! Hahah... minns inte riktigt vad vi gjorde men gissar på dansade. Jag gick hem tidigare för att ... hm.. jag skulle upp tidigt idag! Eller tidigt och tidigt - klockan tio. Fast jag vaknade klockan nio - i lagom tid till Disneydags :D Fast de måste skärpa sig det där Timon och Pumbandet.. ge mig lite lilla sjöjungfrun, bumbi, herkules, aladin.. eller vad som helst nästan - de har ju visat Timon och Pumba länge nu!

Ne om jag skulle hitta på någonting att äta, klä mig och sådant.


Mordhot med sin fina tröja :D


Emilio, Henkki och Daniel =)


HAHA :D Temat var after ski ;D


Tuten :D:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här: