notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

det är så de måste bli!

Kategori: den eviga monotomin

Hej hej hallå,

Nu är jag hemma igen.. sitter och pluggar lite teori.. hehe.. har gjort tre fyra extratester nuu. Skyltarna går bra! Det är lite annat jag måste få bättre koll på! Ska väl göra några test till ikväll, samt antäckna det jag inte kan... Skriva är ett bra sätt att lära sig :)


Nu är Tottie hemma hos mig! Vi har käkat korv med mos - och min hemgjorda ketchup! hihi..
- Nu är det Filip och Fredrik, så jag är helt trollbunden :D
Jag vill bli kändis så jag kan vara med i sånna här program :) det hade varit roligt.. frågan är ju bara vad jag ska bli känd för? Helst för att bara vara jag :D

Nu ska jag fortsätta med teorin.. o kanske öppna chokladen jag fick av mamma? JA det gör jag .. o kokar kaffe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: