notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

börjar dagen med en film

Kategori: den eviga monotomin

Idag bryter jag mina vanor och hoppar Nyhetsmorgon! :O
Jag kollar på "The Village" istället. Jag måste ju få det överstökat... men till min förvåning tycker jag hittills att den är bra! Jag såg den när jag var runt fjorton-femton när jag såg den senast... kommer egentligen inte ihåg ett skit av den - vilket kan bero på att jag troligtvis pratade mig igenom filmen, som jag ibland har en tendens att göra^^
- Jag känner mig duktig, jag tittar på en läskig film ensam! Okej, den var inte så läskig - men jag har ju så dåliga nerver (eller de kanske är för bra för sitt eget bästa?) så jag hoppar ju högt så fort det smäller/någonting hoppar fram - speciellt när jag "vet" att filmen SKA vara läskig^^

Efter jag har kört bil ska jag möta syrran i stan :) Den yngre alltså ... hon ska följa med hem till mig och få lite kläder jag hittade under min jakt efter en utklädnad till halloween (då jag var utklädd till en vanlig människa^^). Då hittade jag lite söta kavajer och liknande - ingenting jag vill ha egentligen - så syrran kan få det, jag har hört att kläder är till för att användas...

HAHAHA det har tagit mig mer än halva filmen att förstå att en av huvudpersonerna (i the village så klart) är blind xD jag älskar att jag alltid är med på vad som händer!


Om en timme ska jag till tåget - låt oss hoppas att filmen är slut då - vill ju veta hur det slutar!
- sen är det bara till att skriva en sida om den i olika religionsteoretiska perspektiv.. visst låter det spännande? ^^ För det är ganska spännande faktiskt - att analysera filmer, böcker och liknande med hjälp av olika teorier. Då ser man (i det här fallet) filmen ur ett annat perspektiv :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: