notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I will decline... and laugh

Kategori: den eviga monotomin

God morgon,
Vaknade i tid till Disneydags igen :D ... Fast det var inte jättebra, Timon och Pumba: hade redan sett avsnittet. Så jag bytte till femman och Gilmore Girls - för det har jag aldrig sett förr? ^^ haha..

Igår såg jag Armageddon igår. Jag är en av de mystiska människorna som inte hade sett den innan! Den var ju riktigt bra alltså. Det blev en del ögonlekage måste jag medge.. det var sent på kvällen, så jag var trött o.. ah dessutom är jag lite blödig^^ Det är dock skönt att veta att jorden inte ska träffas av en stor astroid längre, får väl säga tack Bruce Willis :)
- För att inte vara så snyftig när jag skulle sova så bytte jag kanal - på fyran gick Vad kvinnor vill ha med Mel Gibson och Helen Hunt .... jag har sett den x antal gånger så det spelade ingen roll att jag hade missat halva^^ När man pratar om film.. nu börjar någonn film på femman. Ska se vad det kan vara! Ser ut som det ska föreställa 60-talet, en unge som vill bli reporter! Det kan ju inte bli annat än bra - en barnfilm:P  Ska nog sätta igång med lite teoriplugg samtidigt tror jag... skulle vara skönt att bli klar liksom :)


Idag är dagen jag ska göra mer ketchup!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: