notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

when i wake up in my make-up

Kategori: den eviga monotomin

Börjar morgonen med lite Black Sabbath, tvätt och goda mackor! Ja, Tottie länkade en underbar video till mig på få - om Sabbaths reunion :D:D Tvätten kanske inte är det roligaste - men nödvändigt... För en gångs skull har jag mjukt bröd hemma - detta efter mitt och Rebeccas snitt-kalas i lördags ;D

Jag vaknade till ett sms från Rebecca, ingenting ovanligt med det egentligen men:
"Hur kan Sandra vara Toms lillasyster?". Det var lite förvirraned i ett nyvaket tillstånd - första tanken var 'vilka i helvete är det!' sen.. 'hon måste mena Sara och Tommy' ... 'varför skulle hon undra det men jaja' börjar svara.. SEN kom jag på det *ching* poletten trilla ned.. I SKILDA VÄRLDAR SÅKLART!! Nu har jag rett ut allt för henne - Rebecka är inte Toms riktiga mamma, Harald hade honom när han träffade henne. Rebecka var Toms barnflicka som Harald sedan gifte sig med. Harald hade Tom med en annan kvinna som hade stuckit/dött och Rebecka hade Sandra med Matti. Grejen är dock att varken Tom eller Sandra visste om att Harald inte var hennes riktiga pappa - de trodde att de var halvsyskon!
- Ja, jag har lånat ut säsong ett till Rebecca ;D .. o hennes sex-åriga syster tycker också att det är bra! Erfarenheten förs vidare ;D

Helgen var nice :D
- Ja, lördagskvällen började med snittar och cosmopolitan hemma hos mig! Jag och Rebecca drack några drinkar var - flaskorna är nästan halvfulla nu (halvtomma låter så negativt). Sen drog vi vidare till Rocks!! Jag minns att jag drack både Jack och cola samt Redbull vodka! Sen dansades det en del.. tiden går fort när man har roligt - så plötsligt stod jag utanför med Mordhot, vi köpte en varsin macka på 7eleven och tog en taxi hem till henne ^^ Söndagen kom som ett brev på posten.. var inte så bakis som jag förtjänade - vilket var trevligt^^ Vi spanade lite på tvn på morgonen blev gamla repriser av Pluras kök och liknande! Sedan var det sushi-time :D
.. när kvällen kom smygande joinade Emilio. Vi umgicks (glodde på amerikanska serier som Grays Anatomy och gossip girl) innan vi käkade middag framför Vem kan slå Filip och Fredrik. Kloackan blev ganska mycket innan jag funderade på att åka hem. Fast jag ångrade mig, Emilio sov också kvar - så vi hade ett litet slumber party i Mordhots luftslott ;D

När jag vaknade var helgen slut. Måndagen flög också förbi - satt dränkt i arbete på kontoret 8-17.. sedan åkte jag hem till mamma och åt middag... revbensspjäll och getostsallad :D Jag körde hem mig själv (övningskörde) så jag var hemma till nio. Att komma hem till högvis med disk är typ det värsta jag vet.. men oundvikligt när man lämnade sitt hem stupfull... haha! Ska snart ta tag i disken .. men nu är det dags för en tripp ned till tvättstugan

AAAAHIHIHII Black Sabbath :D:D♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här: